Mijn eerste paar dagen in Zuid-Afrika - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Melissa Wezendonk - WaarBenJij.nu Mijn eerste paar dagen in Zuid-Afrika - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Melissa Wezendonk - WaarBenJij.nu

Mijn eerste paar dagen in Zuid-Afrika

Blijf op de hoogte en volg Melissa

12 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Genadendal

Hey iedereen,

Ik ben nu al een week weg, en in die week zijn er heel veel dingen gebeurt. Heftige, mooie, grappige maar vooral bijzondere dingen. Laat ik bij het begin beginnen.

Vrijdag 5/02/16

Vandaag ben ik naar zuid-afrika vertrokken. We vlogen eerst naar turkije en vanuit turkije naar Zuid-Afrika. Bij de gate naar tukrije moesten we heel lang wachten want we hadden vertraging. In het vliegtuig was heel erge turbulentie en heel veel mensen waren misselijk. Rond 23:00 uur kwamen we in Turkije aan. In het vliegveld was een moskee dat was erg vreemd en grappig

Zaterdag 6/02/16

We verktrokken ergens in de nacht naar Afrika. Het was een erg groot vliegtuig een 2-4-2. Ik zat in een tweezits aan de gangkant. Ik heb toen echt nauwelijks geslapen misschien 3 uurtjes ofzo maar het was gelukkig iets. Toen we aankwamen stonden onze buddies ons op te wachten. Dat was heel leuk en lief. Het was heel erg warm en we moesten ook nog in een schoolbus die lekker had lopen bakken in de zon en geen airco had. De buddies hadden heel veel energie en waren heel blij maar ik was moe en chagerijnig haha.
Mijn buddie haroldine was heel lief voor me :) De omgeving hier is gewoon niet te beschrijven zo mooi met heel veel bergen en ja wauw.

zondag 7/02/16

Vandaag zijn we naar cape agulhas geweest. We gingen daar met busjes heen. Tijdens de heenweg hebben mensen bavianen gezien (LONNEKE uit mijn bus... ze zegt dat het haar spijt. Maar ze liegt) maar die heeft dat dus niet gemeld. We gingen eerst naar een vuurtoren. Het uitzicht was wel vet want het was bij de zee.
Na de vuurtoren gingen we naar de zee. Er waren hele hoge golven en ik sprong in een golf en ik ging helemaal over de kop haha. Even later riep iemand opeens dat er een dolfijn was en ja hoor!!! IK HEB EEN DOLFIJN GEZIEN. Ik ben heel erg verbrand bij de zee.

maandag 8/02/16

We gingen vandaag met onze buddies naar school. Dat was een vreemde ervaring, dat komt omdat de leraren soms gewoon de les uitliepen en niet meer terugkwamen of dat ze de klas hallo zeiden en dan gewoon achter hun laptop gingen zitten. Het was ook behoorlijk saai. Na 3 lessen geloof ik, ging de hele school naar de aula waar een koor speciaal voor ons gingen zingen. Dat was heel lief. Daarna hadden we een lunch met onze buddies. Ze hadden zelf lokaal eten voor ons gemaakt. Goddelijk :) Na school zijn we naar een genadendal museum geweest.
's Avonds kwamen onze buddies potje kos ofzoiets met ons eten. Dat is lokaal eten, erg lekker. Het eten wat we hier eten vind ik sowieso erg lekker maar de moeilijke eters natuurlijk niet.... irritant....
Het was wel gezellig, we hadden gekaart. Dat is altijd leuk!

ik heb nog maar 5 min internet. Dus ja de rest komt later nog wel!!! Hoop ik...

Doeiii en groetjes uit Zuid-Afrika <3

xx Melissa


(let maar niet op spelfouten :p in haast geschreven....)



  • 14 Februari 2016 - 10:47

    Miranda:

    Dat klinkt heel avontuurlijk, bijzonder en ik ben benieuwd naar de rest van je verhalen! Geniet ervan Melissa! Groetjes uit Noorwegen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Genadendal

Mijn eerste reis

Zuid-Afrika

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2016

Zuid-Afrika

12 Februari 2016

Mijn eerste paar dagen in Zuid-Afrika
Melissa

Ik ga naar zuid-Afrika

Actief sinds 08 Sept. 2015
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 1117

Voorgaande reizen:

08 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: